BLOGGDAGS

Hej!
Mitt namn är Lina Linell, jag är 16 år (fyller 17 i slutet av mars) och jag bor i lilla Sandviken.
Idag har jag bestämt mig för att börja blogga. Har funderat på det ett tag och idag bestämde jag mig för att starta denna blogg, mest för att jag vill skriva om mitt liv och min vardag för min egen skull så att jag kan minnas och se tillbaka men såklart också för att andra ska få ta del av det jag skriver. Det viktigaste för mig är dock inte hur många läsare jag har eller hur många kommentarer jag får, jag vet att jag kommer ha åtminstone ett par trogna läsare och det räcker för mig.




Kommentarer
salenius

Sötaste flickan på jorden! Saknar dig massor min fina!

2012-02-06 @ 16:38:37
Lina

Åh jag saknar dig också fina Felicia!!

2012-02-06 @ 18:19:16
URL: http://llinalinell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

llinalinell

Live Love Laugh

RSS 2.0