I AM WHAT YOU SEE I AM NOT WHAT THEY SAY



Haft en trevlig eftermiddag/kväll tillsammans med Sofie. Kommer sakna min bästis när jag är i London juuu! Och appropå London, jag började packa lite idag. Kan dock inte bestämma mig för vad jag ska ha med mig... Jag är expert på att packa dubbelt så mycket kläder än vad man egentligen behöver när man ska bort. Men nu har jag inte så mycket utrymme för kläder på resan till London, jag måste ju få med mig all shopping hem sen så därför kan jag inte ta med mig så mycket dit. Det behövs nog inte så mycket ändå, det är bara min beslutsångest som förstör allt. Men det löser sig. Imorgon måste jag hinna med att spela trumpet direkt efter praktiken, packa och såklart kramas med Emil. Fullt upp med andra ord! För packningen tar nog ett tag... 

Det känns förresten underbart att använda glasögonen nu. Jag är så otroligt trött i ögonen och huvudet men nu när jag har låneglasögonen på mig så behöver jag inte anstränga mig. Inte alls! Verkligen hur skönt som helst och nu längtar jag tills jag får hämta ut mina egna glasögon. Då behöver jag inte skämmas lika mycket varje gång jag använder dem ;)
Nej, nu ska jag sova så jag är pigg och glad imorgon. Godnatt!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

llinalinell

Live Love Laugh

RSS 2.0