LOV

Nu är praktiken slut och jag har fått ett efterlängtat lov. Imorgon drar jag till London med Annie, Frida, Fanny, Gunilla och Monica. Träffar Rebecca gör vi där också såklart! Resan kommer bli så himla rolig!!! Hinner inte med kulturskolan idag eftersom jag precis kom hem och måste packa istället. Äta måste jag också göra, men det blir lite senare. Och om en timme kommer Emil hit, tänker vara jobbig och vara som fastklistrad på honom hela kvällen och natten. Hehe...



Jag kan fortfarande inte fatta att jag och Annie ska se McFly... VI, SE MCFLY!!! Det kommer bli så stort!!! Om tre dagar står vi där och köar, ååååh kommer dö liteee!



Kommentarer
Sofie

Älskling, du sitter alltid fastklistrad vid honom... Puss

2012-04-04 @ 18:28:49
annie

jag vill vara fastklistrad på dougie poynter..

2012-04-04 @ 19:34:31
URL: http://anniep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

llinalinell

Live Love Laugh

RSS 2.0