HEMMA

Igår kom jag hem från London igen. Det har varit helt underbart, om man bortser från vädret då. Resan har spenderats med trevligt sällskap, massa shopping, tio timmar i kö och en grym McFlykonsert! Jag och Annie har nog aldrig varit så lyckliga som vi var just precis när vi stod där på tredje raden, framför killarna i McFly. Vi hoppade, svettades, skrek och sjöng. Kvällen var perfekt! Tråkigt för de som svimmade, kräktes och blev lyfta över staketet dock. Tur att jag och Annie åt och drack bra under dagen för trycket var enormt och många klarade inte av det. Vilket jag kan förstå, att först köa hela dagen och sedan stå där på konserten i flera timmar är ganska påfrestande. Vi var halvt döda direkt efter konserten och även dagen efter, men så lyckliga ändå. Känslan är omöjlig att beskriva. Jag kan inte säga annat än att det var en av de bästa dagarna i mitt liv.


Söt bild på mig och Annie innan konserten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

llinalinell

Live Love Laugh

RSS 2.0