RESDAGS

Nu sitter jag hos mamma och börjar bli lite nervös. Tror att jag har packat allt nu, även om det känns som att jag har glömt något viktigt! Men det visar sig sedan isåfall. Får väl hoppas att jag har kommit ihåg allt. Har precis fikat med mamma, min bror Emil och hans flickvän Teresa som är här över påsken.
Åh vet inte varför men jag känner mig nervöööös inför resan nu... Men den kommer bli helt underbar, det är jag säker på!!! Kommer dock sakna min fina älskade pojke galet mycket. Men vi ses ju snart igen som tur är! 





Nej nu ska jag snart åka hem till pappa, sen ska vi åka till Arlanda och därefter flyger vi äntligen till London!! Stackars Annie som kommer till Arlanda typ två timmar före oss eftersom hon åker tåg. Haha! Men hon klarar sig nog. Nu ska jag kolla packningen en sista gång innan vi åker, vi hörs på tisdag igen! Glad påsk :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

llinalinell

Live Love Laugh

RSS 2.0