TISDAG

Jag fryser, är trött och har ont i huvudet. Måste hela tiden anstränga mig för att kunna fokusera blicken och se tydligt idag, vilket gör att huvudvärken och tröttheten bara blir värre och värre hela tiden. Har inte låneglasögonen med mig idag på praktiken av någon dum anledning. Men om en halvtimme slutar jag, då ska jag ta bussen hem och innan Sofie kommer och hälsar på så ska jag hinna äta och tömma mitt golv. Lite väl stökigt har jag fått nu, kläder och saker över hela golvet. Haha. Sånt som händer! Men som sagt ska Sofie komma till mig idag, det ska bli roligt att ses. Sen kommer vi inte träffas på en vecka eftersom jag åker till London på torsdag...

Nej nu måste jag jobba på! Åh vad skönt det ska bli med lov efter morgondagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

llinalinell

Live Love Laugh

RSS 2.0