LIVE LOVE LAUGH

Har haft en bra dag idag. Valde ut ett par glasögon tillsammans med Emil. Det tog lite mer än en timme då jag alltid har sån beslutsångest, men jag tror att det blev ganska bra tillslut. Hämtar ut dem efter jag varit i London, så om 9 dagar ungefär får ni se hur de ser ut. Vi fikade på Wayne's efter det, supergott! Gick omkring lite på stan gjorde vi också, blev ett litet inköp som jag kan visa imorgon. Sen gick vi hem till mig, gjorde ingenting speciellt utan bara umgicks med varandra. Det är så underbart att vara nära min Emil, han är så underbar!
Emil åkte hem för en timme sen och nu ligger jag i sängen, ska alldeles snart sova. Godnatt!




Min fina, förkylda kille. Love you!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

llinalinell

Live Love Laugh

RSS 2.0