FREDAG

Efter besöket hos Emma och Staffan gick jag till kulturskolan för att ha trumpetlektion. Det gick bra och jag är redo inför kulturskolejazzen imorgon. Kan alla låtar vi spelar med GUBB utantill nu så det känns bra. När jag kom hem fick jag höra att några elever på Bessmerskolan här i Sandviken varit med om en olycka när de åkte madrass i Högbo. Blev väldigt orolig när jag fick veta att det var två gamla klasskompisar till mig som hade fått åka ambulans till akuten. Som tur är mår alla bra! Hade kunnat sluta mycket värre. Hoppas ni mår ännu bättre snart!

Idag har jag sökt lite sommarjobb också. Hoppas, hoppas! Dock gissar jag att jag inte har så stor chans att få nått av jobben jag sökt men man kan ju alltid hoppas. Sitter i köket just nu och väntar på mat, jag är jättehungrig!!
Om ett par timmar kommer min älskling hit, blir att sova tidigt ikväll då jag ska upp tidigt imorgon och åka till Bollnäs där kulturskolejazzen är.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

llinalinell

Live Love Laugh

RSS 2.0